הנגרייה של סבא יוסי, קיבוץ עין גב: המלצה חמה ביותר

עלמה מתנדנדת על סוס מעץ

אבא מנדנד את עלמה על סוס מעץ

את כל ימי חול המועד פסח בילינו בצפון. כמו כל הורים לילדים חיפשנו אילו פעילויות יכולות להיות מתאימות לגילאים שנה וחצי וארבע (מעבר לטבע עצמו כמובן….! )

קרובי משפחה שלי שגרים באחד מהקיבוצים בעמק הירדן סיפרו לי על "הנגרייה של סבא יוסי" בקיבוץ עין גב. מייד נכנסתי לאינטרנט, לגוגל ומצאתי את האתר של המקום וכמובן התרשמתי מאוד. אבל גם אני יודעת שלפעמים מה שרואים באינטרנט זה לא בדיוק מה שמקבלים.

כאן ציפתה לי הפתעה, המקום הזה שווה הרבה יותר מהתמונות. פשוט מקסים ביופיו. שובה את הלב. מייד כשנכנסים מצד ימין אזור גדול של משחקייה לילדים עשויה מעץ (25 ש"ח לילד, להורה חינם, יש קפה-תמורת כסף). המבנה מעין אונייה עם שתי קומות, כולה מעץ כמובן. מדרגות מעץ, סוס נדנדה מעץ, עגלה של בובה מעץ (כמו של פעם), וכל מיני פינות משחקים מקסימות לילדים (מצ"ב תמונות).

יהונתן רב חובל /הנגרייה של סבא יוסי

יהונתן רב חובל/הנגרייה של סבא יוסי

יהונתן ואורן צובעים את צעצועי העץ שבחרו

יהונתן ואורן צובעים את צעצועי העץ שבחרו

לא עוד ג'ימבורי סתמי בקניון, באמת משהו מיוחד. ומצד שמאל של הכניסה, פינת העבודה של הנגרים הצעירים. כל ילד בוחר צעצוע מעץ (עלות משתנה לפי גודל הצעצוע, יש זולים ויש פחות…) ולאחר מכן מופנה לשבת עם מדריך מיוחד עבורו שמלמד אותו איך צובעים את הצעצוע, מנחה אותו איך מייבשים ולבסוף איך קודחים, שמים מסמרים והכל ביחס אישי. יוסי שקיבל את פנינו בחביבות הוא מורה לקולנוע ויחד עם אשתו יוכי , מורה ואמנית הקימו את הנגרייה (לפי דף הפרסום),
באמת שאין לי מילים לתאר את הכייף שהיה ליהונתן, לאורן, לשי ועלמה (וגם לנו ההורים) במקום הזה.

נ.ב. לא ממליצה על המסעדה שליד. אני מבינה שבמקום תיירותי ומצליח גובים הרבה כסף על המנה, אבל שתהיה לפחות ראויה! הזמנו שניצל וצ'יפס לילדים ומה שקיבלנו היה מבייש. קיבלנו מנה קטנה ובאותו רגע הצטערנו שלא הלכנו לאכול במקום אחר. חבל.

3 תגובות to “הנגרייה של סבא יוסי, קיבוץ עין גב: המלצה חמה ביותר”

  1. יעל Says:

    התרשמותי מהנגריה של יוסי היתה שונה לגמרי, ונראה שנדרשת השתלמות דחופה ביחסי אנוש. יוכי ה"נגרית" התייחסה לבתי בקוצר רוח ובקשיחות. נראה שבתי חרגה מהזמן שנקבע בנגריה, חצי שעה ורצתה להמשיך ולצבוע בצבע יקר מדי לטעמה של יוכי. מלבד זאת את עבודות הנגרות בעצם עושים המדריכים, כך שהפעילות הזו מתאימה רק לילדים צעירים מאוד, אולי עד גיל 7, בניגוד למוצהר.

    • mamysword71 Says:

      מותר לך להתרשם אחרת ובאמת יכול להיות שהיא היתה פחות סובלנית. אני לא מכירה אותה. אבל זה בהחלט מקום מקסים וכייף להיות בו. הבן שלי בן ארבע ומאוד נהנה שם וההתייחסות היתה נהדרת. אני מתארת לעצמי שבשעת לחץ הם מקפידים יותר על הזמנים.

      לסיכום אני מצטערת שהחוויה שלך שם הייתה לא נעימה. המקום מקסים ואוהבים אותו מאוד.

  2. מאוכזב Says:

    המקום הייתה תחנה קבועה שלנו בדרך מהצפון הבייתה.
    היום הייתה הפעם האחרונה – נהיו קמצנים עם תירוצים שמעלים בחילה.
    חבל. היה נחמד מאוד פעם.

כתיבת תגובה