"הבחירה היא שלי" מאת יעל שמעוני שילה. הכי מרגש !

אני ממליצה בחום על ספר הילדים החדש "הבחירה היא שלי" שכתבה יעל שמעוני -שילה ויצא לאור השנה. ספר מיוחד ואישי שיכול לתרום לכל בית שיש בו ילדים והורה חולה. וגם לאלו מבין הקוראים שלי שתחומם הוא ביבליותרפיה – זהו ספר שכדאי להכיר.

בשנת 2007 יעל גילתה שהיא חולה במחלה קשה שפוגעת בשרירים ומאז היא מתמודדת עם המחלה. לאורך השנים לא ויתרה על חתונה וילדים. יש דברים שאינם בידינו אבל יש דברים שכן – וזהו המסר בספר. היא כן עושה מה שהיא יכולה עם ילדיה ובכלל. מה שבשליטתה היא עושה ויש מה.  הספר מספר על ילדים שגדלים בבית עם הורה חולה ומוגבל ושומרים על אופטימיות. על חצי הכוס המלאה. הספר כתוב בחרוזים ואיוריו  יפייפיים.

לצפייה בכתבה על המחברת יעל, כתבה ששודרה אצל איילה חסון:

לאלו המבקשים לרכוש אותו:

הספר נמכר ישירות דרך יעל המחברת  ב -45 שח וניתן לאיסוף מכמה מקומות או שניתן לעשות משלוח דואר בתוספת 15 שח.

מספר הטלפון של יעל  0522286681
או מייל yaelshi@gmail.com
או שתיכנסו לדף הספר בפייסבוק " הבחירה היא שלי / יעל שמעוני שילה".

ובהזדמנות זו מאחלת לקוראיי שנה טובה ובריאה לכם!

כתיבת תגובה

