ספרי ילדים בנושא בריאות הפה וצחצוח שיניים

אני מודה שאני נכשלת בצחצוח שיניים בערב. מודה וכואב לי על כך. גם לעצמי וגם לילדים. (הזדעזעתם?)

נכון שכל הרופאים אומרים שזה הצחצוח הכי חשוב אבל הוא גם הכי קשה מבחינת הטיימינג. הילדים אחרי ארוחת הערב כבר גמורים ולפעמים הם אוכלים גם אחרי (פרי/ממתק או שותים חלב ושוקו). הם לא יקומו לשירותים לצחצח. לפעמים הייתי מביאה להם לסלון את מברשת השיניים, אבל רק לפעמים….אולי עצם העובדה שכתבתי כאן את זה תגרום לי לכוחות מחודשים להתמודד עם זה.

אספתי כמה ספרים בנושא בשבילי ובשבילכם:

"מסיבה בפה"/סילביה נורמן/

"יולי מצחצחת שיניים"/סמדר שיר/הוצאת קוראים/2005 (לגילאים 3-7)

"שן צוחקת שן בוכה"/קורן ש. צוקרמן/הוצאת קלמנטינה/ (לגילאים 2-8)

"קריוס ובקטוס"/תורביון אגנר/הוצאת מודן

"לצחצח שיניים זה אסור בהחלט!"/אנדריאס דורסן/הוצאת כנרת/ (לגילאים 3-7)

"חשבתם שקל להיות פיית שיניים?" /שרי בל-רוולט/הוצאת כנרת זמורה-ביתן/2009 (לגילאים 3-7)

"החברים של ציח וצח"/איריס צדיק/הוצאת ליאור שרף הפצות (לגילאים 3-7)

"דני לא אוהב מברשות שיניים"/זחרה היקס/הוצאת פלא (לגילאים 2+)

כתיבת תגובה

