"טעים ובריא" אתר לאוהבי אוכל טעים ובריא (ניתן להזמין)- מומלץ!

אני רוצה להמליץ לכם על האתר "טעים ובריא", אתר שהתוודעתי לו היום. האתר מציע מגוון מנות אוכל טעימות שגם לא פוסחות על הבריאות (וזו נקודה חשובה). את המנות ניתן להזמין בטלפון.

בתיאבון!

 

תגובה אחת to “"טעים ובריא" אתר לאוהבי אוכל טעים ובריא (ניתן להזמין)- מומלץ!”

  1. צילום ילדים Says:

    כדוגלת באורח חיים בריא גם שלי וגם של הילדים שלי אני רוצה גם כן להצטרף להמלצה שלך על אתר טעים ובריא, אני מכירה ומשתמש בשרותיהם כבר זמן מה וחייבת לציין שהאוכל שלהם גם בריא וגם מאוד טעים ואם הילדים שלי אוהבים אוכל בריא אני חושבת שזה אומר הכל (=

כתיבת תגובה

