נסיכת הכתר הדני, מרי, נחשבת ל"סטייל אייקון"

cbsnews.com

מאז אירוסיה ליורש העצר פרדריק (שנת 2004), אפשר היה לראות את הטעם המשובח שלה בבגדים. אפשר היה לראות איך היא רזתה (כמו כל פשוטת עם אחרת שנהפכת לנסיכה, ראו קייט מידלטון…) וגם איך כל תמונה פומבית שלה נמכרת בהמוני עותקים.  היא מצטלמת נהדר, גבוהה ומיוחדת מאוד.  בנוסף היא נותנת חסות לשבוע האופנה שמתקיים מדי שנה בקופנהגן. היא אהובה בדנמרק, אך במקור היא אוסטרלית, מהאי טסמניה, מהוברט.

בשנים האחרונות אני מודה, בכל תמונה שלה אני מתבוננת הרבה. פשוט חתיכה, מתלבשת אלגנט ובצורה שהכי מחמיאה לה. אני לא מבינה גדולה באופנה אבל מההתבוננות שלי היא פשוט מושלמת בהופעתה.

עיתוני דנמרק, בריטניה  ונוספים באירופה (וכמובן באוסטרליה) מכתירים אותה מדי שנה לאחת מה"סטייל אייקון" של בתי המלוכה ובכלל. צודקים.

אני מצרפת לכם קישור כאן שתמיד מתפרסם באתר www.bt.dk כשמזכירים את הנסיכה מרי בהקשר של אופנה.

כתיבת תגובה

