ספרי ילדים מומלצים : הקשר בין הילד/ה לאמא

מה לא נכתב כבר על הקשר בין התינוק לאמו, ובהמשך על הילד/ה לאמא.

אין כמו אמא. ברור !

…למרות שאצלי בבית עלמה, בת שנה ושלושה אומרת כרגע רק אבא. הייתה תקופה שאמרה "מאמא" אבל התקופה היפה הזו הסתיימה. אני בהמתנה.  אבל יהונתן הגדול …הו הו…אומר אמא מתוך שינה בשלוש לפנות בוקר "אמא, אמא קומי…פיפי".

הילדים שזורמים בעורקיי, אהבות חיי

לפניכם רשימה של ספרים הנוגעים בקשר של הילד/ה לאמא:

"אמא תחזור עוד מעט"/ תמר אדר/הוצאת יסוד/ גילאי 3-6/על נוקי האפרוח שהולך לגן ומחכה לאמא שתחזור לקחת אותו.

"אם אמא שלי לא יכולה לאהוב אותי"/נורית זרחי/דני ספרים/1995

"אני רוצה שאמא"/יהודה אטלס/1994/לגילאי 2-3

"אמא שלי"/אנטוני בראון/הוצאת מודן/לגילאי 0-3

"אמא את אוהבת אותי"/ברברה ג'יוסי/הוצאת כתר/2001/ילדה אסקימואית בוחנת גבולותעל רקע עולמה הקר באלסקה…

"ילד של אמא"/צרויה שלו/הוצאת קשת/2001

"על הברכיים של אמא"/סמדר שיר/הוצאת דביר/1988

"מעשה באפרוח שהלך לבקש אם אחרת"/לוין קיפניס/הוצאת מודן.

ויש עוד המון ספרים נוספים שאוסיף עם הזמן. אתם מוזמנים לעדכן אותי במייל: mamysword71@gmail.com

תודה נתונה לאתר שפ"י/משרד החינוך.

כתיבת תגובה

