מיכל טל בניחוח של פעם, שכל כך חסר היום. אהבתי

את מיכל טל פגשתי בגינה בשכונתינו.  אני טיילתי עם ילדיי והיא עם נכדתה החמודה.

התוודיתי בפניה שהמורה שלי בחטיבת הביניים ביקשה ממני לשיר את "ליושינקה" באחד מהאירועים בבית הספר ואני הסכמתי.   בסופו של דבר קיבלתי רגליים קרות והתביישתי.   חבל כי המורה אמרה ששרתי יפה!

(שכחתי להתוודות בפניה ובפניכם שהייתי כמה שנים במקהלה של ילדי תל-אביב בניצוחה של הבת של גרציאני הגדול, והוא זה שניצח עלינו בהופעות שלנו והיה מרגש).

אני מאלו, אם לא ניחשתם, שאוהבת שירי ארץ ישראל היפה והטובה ומצטערת שהפרטנר שלי לא מת על זה. כך שלא יוצא לי ללכת להופעות סטייל שרהל'ה שרון, מיכל טל ועוד רבים וטובים בז'נר הטהור הזה.

מסתבר שמיכל טל ממשיכה להופיע גם היום ובליווי בתה אליה טל.  יש להן מופע שמשלב דורות ובו היא שרה את להיטיה משנות השבעים כמו ליושינקה, העגורים, היי שלום ושיר פרידה מסיני, כמובן.

אם גם אתם מאוהביי הז'נר ומעוניינים לשמוע את מיכל טל או להזמינה להופעות:  050-5464469 או 03-6761041

שתהיה לכם הנאה מרובה ואל תתביישו לשיר!

כתיבת תגובה