פוקס לי, פוקס לך

 

כבר שנים שאני קונה בפוקס. אוהבת את הבגדים ואת פשטותם.

בשנים האחרונות אני קונה יותר בפוקס בייבי וקידס מן הסתם….בגדים יפייפיים, לתינוקות וילדים.

אני קונה בגדים ליום יום עבור יהונתן ועלמה לגן הילדים וגם בגדים לחג.  המחירים זולים יחסית למותגים אחרים שבשוק ומאוד כדאי.

מי שמעצב עבורם את הבגדים לילדים ולתינוקות פשוט אומן!   תאווה לעיניים הבזבזניות שלי ושל חברותיי. בשישי הקרוב אני מתכננת להוציא שם את כרטיס השי לחג שלי ממקום העבודה.

בשנים האחרונות במקום עבודתי נולדו לכמה מחברותיי הבוגרות – נכדים ונכדות ואיפה נראה לכם שקניתי מתנות – ניחשתם נכון!

פוקס. רק פוקס. פוקס לי בפוקס לך.

ולסיום מילה אישית להראל, יפתח ואסי – שתהיה לכם שנה טובה ומוצלחת!     בחגים אני נזכרת בכם ובהוריכם ומתמלאת בהתרגשות, איך היינו מעבירים ביחד את החגים אצל הדודים שלי.

כתיבת תגובה

