רפואת שיניים לילדים – חינם עד גיל 10 ועוד היד נטויה?

כבר כתבתי בעבר בנושא וממשיכה לעדכן אתכם.  קראתי היום ב YNET שטיפולי השיניים יהיו עד גיל 10 ולא 8 כפי שהוחלט מה-1 ביולי 2011.   בהשתתפות עצמית רגילה של 20 ש"ח בלבד.

ועוד יש רצון ונקווה שגם מימוש…שהחינם הזה יימשך עד גיל 14.

אני בעד!

מאת אגל-טל

4 תגובות to “רפואת שיניים לילדים – חינם עד גיל 10 ועוד היד נטויה?”

  1. יגאל חמיש Says:

    ותיק אבח מאוד טוב – בבלוג של שרון ממודיעין:
    http://www.cet.ac.il/libraries/Forums/BlogArchive.asp?Asp=403&FID=47775&nOwnerID=0&nSubProjectID=0&bFillMsgFields=False&nFillterUserID=0&Index=00mv&sSearchText=
    כל טוב

  2. mamysword71 Says:

    תודה יגאל על המידע!

    מיכל

  3. טיפולי שיניים חינם? מתחילים לעבוד עלינו…-עדכון עצוב « מילה של אמא Says:

    […] שלי אני מקפידה לעדכן אתכם לגבי עלות טיפולי שיניים לילדים. כפי שכבר הוחלט בעבר יינתנו טיפולי שיניים "חינם" […]

  4. טיפולי שיניים חינם? מתחילים לעבוד עלינו…-עדכון עצוב « מילה של אמא Says:

    […] שלי אני מקפידה לעדכן אתכם לגבי עלות טיפולי שיניים לילדים. כפי שכבר הוחלט בעבר יינתנו טיפולי שיניים "חינם" […]

כתיבת תגובה

