בנק דם טבורי פרטי- שלא יפחידו אתכם, חבל על הכסף.

קראתי אתמול כתבה בנושא בנקי דם טבורי פרטים באתר של יואב יצחק ולא האמנתי..ואולי כן האמנתי שתחושות הבטן שלי (שהיו מבוססות על קריאה מרובה בנושא גם מבלי להיות רופאה, וכן על חוזה שקיבלתי מאחת החברות הפרטיות לפני הלידות שלי) – היו נכונות.

אני לא הסכמתי לתת כספי לבנק טבורי פרטי אחרי קריאת החוזה שהם שלחו לי בדואר. היו שם סעיפים שבעצם אמרו..שזה לא בטוח שהדם יכול לשמש בעתיד את הילד או בני משפחתו. 

ביקשתי לדעת על מקרים אמיתיים שקרו, שחיים ניצלו, ע"י אותו בנק טבורי פרטי שרצה שאשלם לו, מבלי לציין שמות אנשים, אמרו לי "חסוי".

אז בשביל מה לשלם לחברות הללו?  בגלל ההפחדות על בריאותינו ובריאות ילדינו. נמאס מהפחדות!

גם אם לא נשמור את הדם הזה, נוכל לתרום דם לילדינו והם אחד לשני במקרה הצורך.   ושלא נצטרך!

עוד לא הוכח מחקרית התרומה של הדם הזה לאחר הרבה מאוד שנים.   קראתי כל כך הרבה בנושא התרומה הרפואית של הדם הטבורי, ומרוב הסברים רפואיים לא הבנתי את תרומתו..

תחשבו לפני שאתם חושבים שבזה אתם "מגנים" על ילדיכם.

כתיבת תגובה

