טיפים לבחירת עגלה של תינוק – מבט נוסף

כבר מזה מספר שבועות שאני רוצה לכתוב את הפוסט הזה. כשהבת שלי נולדה החלפתי לעגלה טובה יותר מזו שהייתה לבן שלי. עגלה שהיא בסך הכל נחשבת לטובה, "פירמה".

כמו כן, שוחחתי עם כמה חברות בשכונה שלהן עגלות "נחשבות" יותר ויקרות יותר.  אתם בטח מכירים את העגלות האלו, הגבוהות והפתוחות לרווחה. בעיקר להן הייתה ביקורת, יותר משל אלו שרכשו עגלות פשוטות.

גיבשתי עוד כמה נקודות למחשבה כשקונים עגלה לתינוק, מעבר לקריטריונים הרגילים שמופיעים בהרבה אתרים לגבי קניית עגלה.

עגלה פתוחה – חסרונות של כניסת רוח, הצורך בביטחון של התינוק כשהוא מוגן גם ע"י דפנות העגלה. השמיכה נופלת….

עגלה גבוהה – לא תמיד יש אפשרות להוריד את הידיות שימו לב.  כשיורדים מדרכות הגובה מפריע לתנועת הידיים.

גג לעגלה –  בארצנו תמיד יש שמש ובהרבה עגלות אין גג ארוך ועמוק.

עגלה בעלת שלושה גלגלים – לי יש כזו ובירידות ועליות אני זהירה יותר ומחזיקה את העגלה שלא תאבד שיווי משקל.

טרמפיסט – כך נקראת התוספת לעגלה שהילד הגדול נעמד עליה.   אם זה חשוב לכם תבדקו בקנייה אם יש אופצייה לכך.

רוחב העגלה – צריך לבדוק רוחב עגלה על-מנת שתיכנס לבית/למעלית/לאוטו וכן…גם לחנויות ובעיקר לדעתי כשאתם על מדרכה ויש עליה מכוניות!!!  אין אפשרות לעבור עם עגלה כזו בין המכוניות.

הושבת הילד עם הפנים אליכם – לדעתי חשוב מאוד. עם הילד הראשון שלי הייתה לי אפשרות להפוך את העגלה ולא עשיתי זאת עד גיל שנה.  אח"כ כבר קניתי לו טיולון. עכשיו כשקניתי עגלה לא חשבתי על זה ואין לי אופצייה להפוך את המושב ולי זה מפריע.

תיק על העגלה – היום התיקים מותאמים לכל סוגי הידיות של העגלות וזה נפלא ונוח.  אבל בעגלה שלי, שהיא כרגע בשכיבה, כי הבת שלי עדיין קטנה, הגב של העגלה מפריע לתיק ולהיפך.. התיק נשען על הגב של העגלה ובולט לכיווני.  נשמע דבילי אבל זה מעצבן.

מתוך אתר prog.co.il

כתיבת תגובה

