פמפרס פרימיום קר: החידושים – סקירת מוצר

בעקבות שאלות רבות שקיבלתי מכן לגבי הטיטול החדש של פמפרס,  אני מבקשת לחדד את ההבדל בין הפרימיום קר החדש ואקטיב פיט. פמפרס פרימיום קר החדש הוא חיתול משודרג שיחליף בבוא הזמן את פמפרס אקטיב פיט. החיתול משלב את היתרונות של כל חיתולי פמפרס הקודמים בזכות טכנולוגיות חדשות שאיפשרו זאת. פמפרס פרימיום קר רך יותר ונעים למגע, כמו כותנה, יציאות האויר טובות יותר והצדדים נמתחים בקלות.  הבונוס עליו אלו האיורים החמודים משלל דמויות רחוב סומסום.

למרות זאת, אחרי שימוש ממושך,  גיליתי שהוא קצת מתפורר על הגוף.  נשארות חתיכות לבנות על המפשעה.  זה לא גורם לדליפה אמנם אבל זה לא נעים להתחיל לנקות את הילד מהפירורים על הגוף.  בנקודה הזו הם צריכים לשפר את המוצר.

 

5 תגובות to “פמפרס פרימיום קר: החידושים – סקירת מוצר”

  1. מיכל לשיפי Says:

    שלום שיפי,

    הנה התשובה לשאלתך על ההבדלים בין הטיטולים של פמפרס. אם יש לך שאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך.

    מיכל
    "מילה של אמא"

  2. חלי Says:

    לא יודעת אם יצא לך להתנסות בפועל בפמפרס פרימיום לאורך זמן, אך אנחנו התנסינו בהם במשך שבוע והילד קם כל בוקר רטוב ( בן שנתיים וחצי ואוכל 2 בקבוקי דייסה של 240 לפני השינה בד"כ) כשעם האקטיב בייבי (הכחול) הוא קם תמיד יבש.
    ממש לא נהניתי מהם והם גם משאירים פירורים לבנים על הגוף.
    חוץ מזה שהם בדיוק כמו הפמפרס הסגול, רק החליפו אריזה ואיורים..
    לדעתי לא שווה עוד 15 ש,ח לחבילה.

  3. מיכל יצקן Says:

    הי חלי,

    אני כותבת לך גם כאן. נכון לגבי הפמפרס בשימוש ממושך יותר אני בהחלט מסכימה איתך. לגבי דליפות, אחת תגיד שיש אחת שאין. הבנתי שזה אידוידואלי. אין אפשרות להשוות את כמות הפיפי בין הילדים (חחחחחחחח…….) ולהחליט חד משמעי איזו חברה לא "מדליפה".

    אולי דגם הבא יהיה משופר יותר. בסך הכל החברות מנסות מדגם לדגם לספק את רצונותינו המלאים

  4. לילך Says:

    בתור אחת שמשתמשת קבוע בטיטולי פמפרס, ניסיתי כמובן את הטיטולים החדשים פרימיום קר ולדעתי הם גרועים, כל פעם ששמתי אותם בלילה לביתי בת השנה ושבעה חודשים היא קמה כולה רטובה בבוקר כולל המיטה והמצעים!!! ויש לציין שהיא לא אוכלת בדיוק לפני השינה ובנוסף לרוב אני מחליפה לה טיטול בלילה כשהיא מתעוררת ועדיין בבוקר היא קמה ספוגה ורטובה מפיפי!!! עם פמפרס אקטיב זה לא קורה!!! אז אני לא מבינה למה הם מוכרים שזהו טיטול דק יותר וסופג יותר מהרגיל??? הם מוציאים לעצמם שם רע עם הטיטול הזה!!!

  5. mamysword71 Says:

    שלום לילך,

    לא הייתי אומרת גרועים, אבל ברור שטעון שיפור. לגבי הרטבה, ציינתי שזה אנדוידואלי. כמות הפיפי אצל כל ילד שונה וכן אני מכירה אמהות של מחליפות בלילה בכלל. מה שכן דרוש תיקון זה ה"פירורים" הלבנים שיש במפשעה של התינוק כשמחליפים. כנראה שהם פספסו משהו…אני גם לא קונה את הסוג החדש אלא את מה שאת קונה הפמפרס אקטיב. גם בעיני הוא מצויין.

    את בטוחה שאת לא שייכת לאיזו חברה מתחרה שלהם? בכתובת המייל שלך היה משהו שגרם לי לתהות בנושא? תקני אותי אם אני טועה.

    אני לא מתפרנסת מהבלוג ואוהבת אנשים הוגנים והגונים.

    שיהיה לך יום טוב

כתיבת תגובה

