הורים, איך נראה אחה”צ שלכם?

אחה"צ עם הילדים הוא "תלוי עונה", קיץ/חורף. בתקופה הזו של החורף קצת אחרי השעה 17:00 כבר מחשיך ושלא לדבר על ימים קרים. כשאני מוציאה את יהונתן מהגן ב- 16:00  כמה זמן נשאר להיות בחוץ, אם בכלל?  אם קר מאוד והרוחות חזקות אני מיד עולה איתו הבייתה. 

יש ימים שאם מזג האויר מרשה לנו אז אני בבוקר מתארגנת על אוכל ליהונתן לאחה"צ ולוקחת את האוכל איתי לעבודה, אוספת את השובב מהגן ב- 16:00 וישר הולכים לאחת הגינות בשכונה. 

בימים שלא כדאי להיות בחוץ למרות שרוצים מאוד יש לי מה לעשות בבית וזה אפילו כייף. אני יושבת איתו בסלון על מזרון ומשחקים, משתגעים.  בונים, הורסים, נופלים…מחרבים ומחרבנים (גם זה קורה).

כשהטלויזיה ברקע ולפעמים מושכת את תשומת ליבו, אנחנו קוראים סיפור, אוכלים, משחקים במחבואים ו"קוקו" (זה הלהיט התורני).  הוא מתחבא ואני כאילו לא יודעת איפה הוא ודואגת עד שהוא מופיע בצחקוק ואומר "אני".

 אני מודה ומתוודה שאני לא מהאמהות שכל זמן שאפשר אז צריך להיות בחוץ, שעות על גבי שעות.  גם בתור ילדה לא הייתי כזו. לא הייתי ילדת רחוב. אותי חינכו שהבית הוא לא עונש. להיות בבית זה גם מקום שאפשר להעביר בו את שעות הפנאי. הייתי יושבת ומעסיקה את עצמי יפה מאוד מילדותי, בבובות, טלויזיה, ספרים, ולימודים.  לעומת זאת יש אמהות אחרות עם ילדים בגיל של יהונתן שהשהייה בבית קשה להן וכל הזדמנות יוצאות החוצה. זה כמובן בסדר וחשוב, אבל לא פחות חשוב לדעת גם לשקט בלי קוצים בתחת.

איך אצלכם?

3 תגובות to “הורים, איך נראה אחה”צ שלכם?”

  1. טלי גיחון Says:

    😆
    מיכלי- את אם השנה. כשילדיי היו קטנים אהבנו מאוד לצאת החוצה.צריך לשלב בין הצורך של הילד לצורך של האם.
    אין ספק שאת אפילו מפיקה הנאה מכך!

  2. מיכל Says:

    תודה, נכון. ברור שאני גם נהנית וגם מתגלשת איתו…הוא פשוט נורא שובב ועושה דברים מסוכנים בגן השעשועים..לפעמים בבית אני מגוננת עליו..

  3. הגר Says:

    מיכל איך אני יוצרת קשר ?הייתי רוצה לשאול משהו.

כתיבת תגובה

